Straatkinderen en een snufje toerisme - Reisverslagen van Lara de Bruijn - WaarBenJij.nu Straatkinderen en een snufje toerisme - Reisverslagen van Lara de Bruijn - WaarBenJij.nu

Straatkinderen en een snufje toerisme

Natuurlijk ga ik in twee weken tijd het leven van een groep straatkinderen in Delhi niet kwalitatief verbeteren. Dat wilt niet zeggen dat het programma dat georganiseerd is vanuit Volunteering Soluntions helemaal zinloos is. Alles wat ik kan doen is mooi meegenomen, maar belangrijker is nog wel wat ik zelf kan leren van deze trip.
En daarnaast zal ik oog in oog komen te staan met de Taj Mahal. Een droom die uitkomt.
Wil je op de hoogte blijven? Ik ben nooit goed geweest in het bijhouden van dagboeken, maar wie weet lukt het me wel om regelmatig te posten. Hier weet je met te vinden!

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2014

Het huis dat naar beneden gleed

05 Augustus 2014

Main Bazar

03 Augustus 2014

Aapjes kijken

25 Juli 2014

Didi

16 Juli 2014

Creditcard stress en GGD falen
Lara

19 jarige Utrechtse student, samen met Iris op reis om een onvergetelijke reis in India te maken. Twee weken vrijwilligerswerk met straatkinderen in Delhi en een week vakantie.

Actief sinds 16 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2808

Voorgaande reizen:

19 Juli 2014 - 12 Augustus 2014

Straatkinderen en een snufje toerisme

Landen bezocht: